Dag voor vertrek - Reisverslag uit Vries, Nederland van David en Ilse - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Vries, Nederland van David en Ilse - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg David en Ilse

17 April 2014 | Nederland, Vries

Het is bijna zover! Vannacht om 04.30 uur staat tante Wilma op de stoep om ons vol gezelligheid naar Schiphol te brengen, samen met Marieke en oom Paul! Al onze spullen zijn gepakt en we hebben er ontzettend veel zin in! De reis begint in Hanoi, waarna we naar beneden afreizen naar Ho Chi Minh stad, oversteken naar Cambodja, weer omhoog reizen naar Laos om uiteindelijk in Thailand te eindigen. Al onze avonturen gaan we uiteraard met jullie delen, dus houd onze blog goed in de gaten! ;)
Tot over vijf maanden Nederland!

• 17 April 2014 - 20:54

Arie:

We wensen jullie een hele fijne vakantie toe. We houden jullie reisverslag bij via dit medium.

Arie en Tjitske

• 17 April 2014 - 20:57

Jacco:

Hoi Ilse,

Heel veel plezier en geniet in deze mooie gebieden. Ik ga je zeker volgen op dit avontuur.
    Ik hoop dat je nog weet wie ik ben, is al lang geleden. Denk aan wageningen en het marin.
    Groetjes Jacco

• 17 April 2014 - 21:04

Marianne:

Neefje! Ik kan je niet vertellen hoe jaloers ik ben. Ik ben echt GROOT fan van Laos en Cambodja. Jullie gaan het geweldig hebben! Heel veel plezier!

Groetjes, Marianne

• 17 April 2014 - 23:09

Bas:

Wow! Een droomreis!!!

Have a safe trip, enjoy & take care!

• 17 April 2014 - 23:29

Henk Scholte Albers:

Heel veel plezierige

• 18 April 2014 - 08:09

Oriana:

Veel plezier David en Ilse!
    Geniet ervan!

Liefs, Oriana

• 19 April 2014 - 20:35

Marieke:

Gaaf!veel plezier!

• 21 April 2014 - 14:21

Paul:

Ik ben ingelogd. Nu de rest! De spanning stijgt ....

• 22 April 2014 - 14:56

Marga Bruggers:

Hoi, Ilse en David

Nu lekker in de slaaptrein?
    Er is natuurlijk ook veel te zien ,zowel buiten als in de trein!!!
    Prettige reis !!!!!!!!!!!!!!!!!

David en Ilse

18 april 2014 gaat ons avontuur naar Azië beginnen. Vanaf Schiphol vliegen we dan via Frankfurt naar Noi Bai Airport, de luchthaven van Hanoi. Vanaf de Vietnamese hoofdstad zal onze reis zich voeren door Vietnam, Cambodja, Laos en Thailand.

Actief sinds 09 April 2014